Бюджет та громадськість

Обґрунтування переговорної процедури - необґрунтовано

Громадська організація “Центр громадської адвокатури” здійснює громадський моніторинг державних закупівель з метою виявлення порушень Закону України «Про здійснення державних закупівель», та звернення до компетентних органів для вчасного реагування.

Закупівля «10.61.3 – Крупи, крупка, гранули та інші продукти з зерна зернових культур; крупа рисова - 4260 кг. крупа гречана – 4465 кг. крупа манна– 2530кг», відповідно до оголошення № 181913, що опубліковано в «ВДЗ» № 317(18.08.2015) від 18.08.2015, що проводився Відділ освіти Жовківської районної державної адміністрації Львівської області, 39013038, що знаходиться за адресою: вул.Є.Коновальця, 4, м.Жовква, Львівська обл., 80300».
Проводилася переговорна процедура державних закупівель. Виконавцем є Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтаір", що надасть товари на суму 217 224 грн.
В обґрунтування переговорної процедури замовник посилається на те, що «Неукладення в подальшому договору з Учасником ТзОВ фірма «Альтаір» на закупівлю « Крупи, крупка, гранули та інші продукти з зерна зернових культур» може привезти до зриву харчування у навчальних закладах Жовківського району у свою чергу до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків. Незабаром починається новий навчальний рік, тому для повноцінного збалансованого харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів Жовківського району Замовнику необхідно провести переговорну процедуру».
В обґрунтуванні нічого не зазначено, що переговорна процедура закупівлі відбувалися відповідно до п.4 ч.2 статті 39 Закону України «Про здійснення державних закупівель» – якщо замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників.
Відповідно ст. 39 ЗУ "Про здійснення державних закупівель" Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі:
1) закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу;
2) відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи;
3) нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, з особливим періодом, якщо замовником виступає Міністерство оборони України, Міністерство внутрішніх справ України, Служба безпеки України, Національна гвардія України, Державна прикордонна служба України, Служба зовнішньої розвідки України, Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації України, Державна служба України з надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури закупівлі у таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури;
3-1) нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками - відповідними місцевими державними адміністраціями, визначеними Кабінетом Міністрів України, - строків для проведення процедур конкурсних торгів для закупівлі робіт (товарів, послуг) для будівництва інженерних споруд з метою зміцнення обороноздатності держави в особливий період;
4) якщо замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників;
5) потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням;
6) необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору;
7) закупівлі юридичних послуг, пов’язаних із захистом прав та інтересів України, в тому числі з метою захисту національної безпеки і оборони, під час врегулювання спорів, розгляду у закордонних юрисдикційних органах справ за участю іноземного суб’єкта та України на підставі рішення Кабінету Міністрів України або Ради національної безпеки і оборони України.
Також хотілося б зазначити, що в самому обґрунтуванні містяться відомості про інші три закупівлі, які не відносяться до даної. А саме обґрунтування застосування переговорної процедури до закупівлі 1. Паз природний, скраплений або в газоподібному стані (код 06.20.1), 2. Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води (код 35.30.1), що проводилися Відділом освіти Жовківської районної державної адміністрації Львівської області, а також 3. ДКПП ДК 016:2010 -35.30.1 «Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води» (теплова енергія), що проводилася Комунальний заклад Київської обласної ради «Київський обласний ліцей-інтернат фізичної культури і спорту».
Публікацію було створено в рамках проекту “Створення і впровадження державної системи контролю за коштами “Відкритий бюджет”, який впроваджується Центром політичних студій та аналітики у партнерстві з Центром громадської адвокатури за фінансової підтримки Європейської комісії в Україні.
Думки, погляди належать авторам і не обов'язково відображають погляди Європейської комісії в Україні.

Синдикація

RSS-матеріал

Вхід

Зараз присутні

Зараз присутні 0 користувачів та 1 гість.